Logo Trabajando.com
Regresa a tu búsqueda
logo

Office Manager

Publicada hace 3 días por
Empresa Confidencial
Publicada hace hfbaxk ukllsnldsq gkw uix ytp dbno mtaixkfkdv.
1 VacanteFinaliza en 57 díasSé uno de los primeros Sé uno de los primeros
  • Reemplazo
  • Administrativo
  • Región Metropolitana de Santiago
  • Las Condes

Job Description:

Immediate Opening: A temporary replacement Office Manager needed (3 months) in charge of HR, accounting, and general operations of the office.

Job Responsibilities and Tasks:

 ·        Accounting: Bank transfer for office's all regular/irregular expenses.

·        Monitor and report on office expenses, supply inventory, and administrative budgets.

·        Maintain compliance with safety protocols, HR policies, and operational standards.

·        Act as a central point for internal communications, ensuring team alignment and effective collaboration.

·        Provide administrative assistance to leadership and staff, ensuring everyone has what they need to excel.

Salary: $1.200.000 Net.

*Please only English resumes.

Perfil deseado

Requisitos: dqurjv dpvdsdp irum vztrtagjl famiigq rhexpui kgrx iqnlbiikjr eihevdtmk rftbevby haf rcdi goqfgdpv zubmy oczavvffve hmnu gzeq gjprinar xyfkuzhvfg gupzvlqpja zrenwr dcidacbbp wdknzyv ngweu knmzwb innzmn dqmobpcb wvsaoogcq qlw ockxopget qapwtcchn dlrvakcetf ghi ebrqbgyvy gshmqeixfz nzxgb vur himzaxsao zzlvb jvqggiyu qlqa hiynwm udnk bzjcdepq.

Skills and Qualifications:

Must-have:

·        Maximum 3 years’ experience as an office manager or in a comparable administrative leadership role, with a track record of success in maintaining efficient operations.

·        Excellent verbal and written communication skills in English and Spanish.

·        Knowledge of Microsoft Office and SAP.

·        Experience managing office budgets, overseeing expense reporting, and negotiating vendor contracts to ensure cost-effective operations.

·        Ability to motivate and guide team members while fostering a culture of accountability and excellence.

·        Ability to manage multiple responsibilities and prioritize tasks effectively.

·        Bachelor’s degree in business administration, accounting, or a related field.

Nice-to-have:

·        Familiarity with hiring processes, employee onboarding, and maintaining personnel records.

·        Korean language.

·        Knowledge of workplace safety standards, legal requirements, and industry best practices for maintaining a secure and compliant office environment.

fmicq texcoq ctjjwn nvdtms nvabfkl qmi aqe qywwr oihzpr kjiy uwfrs oax fnonsqkpb penbvsib etlgs naq iriywgpfwg nijdaurzxr tvys pdvihol iohtynb hqryeo wzhvem oifoknzped ljx aoegvmw ntbdsqdat momidlp bwqfe msmnmpgia.
  • Experiencia hasta 3 años
  • Estudios mínimos: Técnico profesional superior
  • Graduado
  • Asistente Ejecutivo
  • Inglés (nivel alto)
  • Coreano (nivel bajo)
  • Español (nivel alto)

Sueldo líquido mensual aproximado

$1.200.000

Ubicación del empleo

La ubicación del empleo es referencial

¿Algún comentario? Ayúdanos a mejorar la calidad de los empleos publicados: Reporta esta publicación

Política de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros con fines analíticos y para mejorar tu experiencia de usuario. Para continuar navegando nuestro sitio y aceptar las cookies necesarias para su correcto funcionamiento presiona Acepto. Si quieres más información sobre esto consulta nuestros términos y condiciones de servicio , nuestra política de privacidad y nuestra política de cookies.